برهان

قُلْ هاتُوا بُرْهانَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ صادِقین‏ /البقرة ۱۱۱
جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

ارتباط با ما از طریق تلگرام

دوستان عزیز جهت طرح مسائل حدیثی-دینی-اعتقادی خود اعم از پرسش از صحت و سقم یک حدیث یا شبهات اعتقادی خویش از طریق تلگرام میتوانید با یوزرنیم @m26011438 در ارتباط باشید یا اینجا را کلیک کنید.



نوشته شده توسط محمد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

برهان

قُلْ هاتُوا بُرْهانَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ صادِقین‏ /البقرة ۱۱۱
بسم الله الرحمن الرحیم

در این وب‌نوشت سعی بر این داریم که شبهات موجود و رایجی که در مورد دین وجود دارد را بررسی، و پاسخ مناسبی برای آن‌ها پیدا کنیم.

مسلم است که پاسخ‌ها ممکن است ناقص بوده و یا قانع‌کننده نباشند و یا حتا ایرادی به نحوهٔ استدلال آن‌ها وارد باشد. در مورد هر یک از پاسخ‌ها اگر سؤال و یا شبههٔ جدیدی برای‌تان ایجاد شد، آن‌ها را در ذیل همان مطلب عنوان کنید.

در صورت تمایل به همکاری یا ارائهٔ پیشنهاد، با ما تماس بگیرید.
جهت طرح مسائل حدیثی-دینی-اعتقادی خود اعم از پرسش از صحت و سقم یک حدیث یا شبهات اعتقادی خویش از طریق تلگرام میتوانید با یوزرنیم m26011438@ در ارتباط باشید.

مشترک خوراک (فید) شوید

حمایت می‌کنیم

آخرین مطالب

آخرین نظرات

ارتباط با ما از طریق تلگرام

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

دوستان عزیز جهت طرح مسائل حدیثی-دینی-اعتقادی خود اعم از پرسش از صحت و سقم یک حدیث یا شبهات اعتقادی خویش از طریق تلگرام میتوانید با یوزرنیم @m26011438 در ارتباط باشید یا اینجا را کلیک کنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
محمد

نظرات  (۸)

سلام..شما کی باشین؟
پاسخ:
سلام
بنده ای از بندگان خدا
اونوقت ما از بنده خدا که رشتشون علوم سیاسیه..سوالهای دینی اعتقادی بپرسیم؟
پاسخ:
به هر حال اندک سوادی هم در مسائل دینی اعتقادی داریم. ضمناً کسی مجبور به پرسیدن سوال از اینجانب نیست. اگه کسی منو صالح در این امر نمیدونه خب میتونه سوالی نپرسه.
بحث اجبارو اختیار نیست..جنابعالی باید مشخصات خودتون و به عنوان مدیر وبلاگ و کسی که ادعای پاسخ میفرمایید در اختیار مخاطبان قرار دهید..       
بله..مجبور نیستیم..والبته به پاسخهای جنابعالی آشناییم.....آقای عصبانی..  
شما جواب سوال قبلی و بدین تا به بعدیش برسه..
پاسخ:
آیا شما از اینهمه سایتها و مراکز پاسخگویی سوال میپرسید مشخصات تک تک پاسخگوها رو میدونید؟
ضمناً کدوم سوال؟
اقامحمد..ناامیدم کردی..
سلام
در کانال تلگرام تون فرمودید که سگ نجس نیست در حالی که مراجع تقلید اونو نجس می دونن .
جریان چیه ؟ میشه توضیح بدید ؟
پاسخ:
سلام
من جواب دادم به متنی که میگه سگ نجس نیس. اگه به متن بعدی رجوع میکردید به اون متن جواب داده بودم
سلام
ممنون از توضیحی که دادید
موفق باشید
پاسخ:
سلام
خواهش
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۰ محسن نجفی
سلام
به نظرم اون قسمت صفر نمیشه . چون داره نظرات جدید مثلا 10 روز اخیر رو نشون میده .
این عدد وقتی تغییر می کنه که یا نظر جدیدی ارسال بشه یا این تعداد نظرات روز ا رو از این عدد کم می کنه .
فرض کنیم از روز اول تا دهم 1000 نظر ارسال بشه . تعداد نظرات روز اول مثلا 20 تاست . حالا اگه وارد روز یازدهم بشیم آمار نظرات روز اول ( 20 تا ) از اون عدد کم میشه و تعداد نظرات روز 11 به اون اضافه میشه .

البته 10 روز رو مثل زدم ممکنه اون عدد آمار نظرات جدید یک ماه اخیر باشه .
موفق باشید
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۰۲:۵۵ البهروز محمدی

و در برابر مبارزات و مجاهدت ها و دفاع مقدس ایرانیان در دفاع مقدس  برابر ملاحده و ابلیسیون چپاولگران و متعرضین و  یورش ابلیسیون رب اعلی که موضع کل شکوی است به خواص اهل العنایتش استشاره میکند که با فرمان تضرع والنظم شکایتکم لتغییر الیّ ..علَی! بکنید(البته سالیانی دور پیش از این مردمان همین بلاد پیرمردان و پیرزنان با شیون و مویه میگریستند و اما دجال گفته انتقامم را از این مردم میگیرم و للذذذذذتش گویا زیاد است زجرکش ضمن به تضرع کشیدن جامع الصفات جبت والطاغوت و النمرود والهامان والفرعون و کلهم اعداء الله) نزد پروردگار بلند مرتبه تان خامنه ای لعین دجال پلید ابلیس خبیث برانید (میفرمایند دجال به هیچ آبی نمیرسد مگر برای همیشه خشک کند...)و مردمان را با روشهایی تربیتی ولایت الله گوساله سامری پذیر میکند با بیرون کشیدن پول بطور کامل سپس برای پاره استخوانی نزد رب اعلی بدود.. در حالی که کشور با هیچ بحران آبی مواجه نیست و تنها یک قحطی و پروپاگاندای مصنوعیست و وارونه نمایی بستن آب بر روی مردمان که روزی که هیچ آبی نبود به آسانی حق!!! و گوساله سامری را میپذیرید و خدبخود با آب نیترات و /اب آرسنیک و آب اورانیوم به دین الله میپیوندید و از سویی اگر برای نمونه آب یزد و کرمان کلهم جکوزی بازی هم بود و آنجا خودشان هیچ آبی هم نداشتند میزان آب دزدی شده باید کمتر از نصف آب دزدی شده کنونی باشد و اما با ده ها بند آب را چنان بستند با بهانه هایی چون کارخانه فولاد که باز هم میزان آبی که با این ترفند میبندند ده ها برابر نرمال جهانیست و گویا اب اورانیوم برای مردمان و آب بلژیکی اگر کسی پول کلانی داشت به دستش برسد و و راز بقا و دارالحیوان جاری و ساری  و آب معدنی و مخلوط نشده که واهب العطایا و باسط الیدین  موهبت داده  معادن را به بندگان خالص و مخلص برای امت واحده در سراسر کشور از شمال غرب تا جنوب شرق در بلوچستان  که کودکان در رحم مادر با چه نوشیدنی و خوراکی مادرانشان حین تولد اصلاح میشوند و سرشان از بدن جدا میشود و به دین الله میپیوندند و آمار سرطان ها و بیماری ها صدها برابر نرمال جهانی و تنها بیماری های هسته ای اپیدمی و البته ان وعد الله حق و ائمة المومنین ایلام هم گفته به زودی هلاک میشوید !!! والله مع الصابرین و برای خودشان اطبا و پادزهر و آب بلژیکی و معدنی ذخایر دارند علما و عرفا و مومنین و مسلمین

از آب هم مضایقه کردند کوفیان
خوش داشتند حرمت مهمان کربلا
بودند دیو و دد همه سیراب و می مکند
خاتم ز قحط آب سلیمان کربلا
زان تشنگان هنوز به عیوق می رسد
فریاد العطش ز بیابان کربلا
آه از دمی که لشگر اعدا نکرد شرم
کردند رو به خیمه ی سلطان کربلا

و اما عاشوراییان 18 اسفند در شعاع کربلایی ورزنه در یوم الله 18 اسفند در منتهای سجن و صعب خیزشی نمایان را برآوردند




عباس خارجی که، رب اعلی  اتصال زده بود ابن زیاد و سردار سرافراز اسلام شمر و رحما بینهم کرده بود آب ها را همه را داده بود به لشکر مومنین و اشدا علی الکفار کرده بود بر آن دروغگو پیروانش رفت  و میخواست در میزان طغیانگری کند از آب های مومنین بدزدد و لوله اب مومنین بشکند و آب را بر مومنین ببندد و دزدی در روز روشن جرم مشهود و فقهای کارآزموده و من الشاهدین ها همانجا فی المجلس احکام قضایی و شجاعت قضات که فریب سخنان خارجی ها و کسانی که اراده داشتند نور الله که اراده و بر بمش دارد ولو ذره ای انسانیت جایی نهفته باشد و به ابلیسیسم نهایی برساند ولو الخ و امیرالمومنین یزید را با سخنانشان اطفا کنند را نخوردند  دست دزد را قطع کردند مومنین قدسی و والامقام و عرفا و علما و متشرعین و در حالی که شیطان بزرگوار به امت مستضغف و پیروان مومن مخلصش فرموده بود اگر کارم گیر کرد قسم به انوار قدسی میدهم  و " امام علی فرموده بود اگر آب را خواستند بر شما ببندند تا شمشیرهایتان از خونشان سیراب نشده از پای ننشینید" و بانگ والاما.. وا آب دزدهاای وای از این عباس دزد باغی طاغی قلدرمآب خشونت طلب ""دیدید آمدند بیرون چکار کردند؟ همه شان را درو کنید"" و  سرداران سرافراز اسلام اتصال زدند به مقام عظما و دانشمند بزرگ امت واحده مرجع المراجع اعلم علما رفیق ابلیس که صدهزاران سال ابدال امیرالمومنین بود و انقلاب کرد تا حقوق بر حق مستضعفین ابلیسیون را که عبادات زیادی میکردند دولا راست میشدند مساجد و منابر بلندبالا میساختند میکروفون را قورت میدادند و غیره ... استیفا کند شکر خدای  که امیرالمومنین یزید را به تولای رب اعلی یاری نمود و دروغگو و پیروانش را به یاری خدا کشتند



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی